به هنگام تمام شدن


خلوتگاه من و دوستان

قلمرو قلبهای ما

 

دانستن کافی نیست، باید اقدام کرد،

 

 خواستن کافی نیست، باید کاری کرد

.

نه پیروزی پایدار است، نه شکست مرگ ‌آور.

 

 زمانی دست از کار بکشید که کار شما انجام شده باشد،

 

 نه آنگاه که خسته شده‌ اید. 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت10:21---4 بهمن 1391
با تب تنهایی جانکاه خویش
زیر باران می سپارم راه خویش
شرمسار از مهربانی های او ،
می روم همراه باران کو به کو
چیست این باران که دلخواه من است
زیر او چتر روانم روشن است
چشم دل وا می کنم
قصه یک قطره باران را تماشا می کنم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرسی ابجیه گلم زیبا جون بابت همه چیز


ساعت0:10---4 بهمن 1391
معلم براى سفید بودن برگه نقاشیم تنبیهم کرد

وهمه به من خندیدند،اما من خــــــــــدایی را کــــــــشیده بودم

که همه میگفتند:دیدنی نیست… ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ فقط باید بگم لایک خیلی زیبا بودp عزیز


ساعت0:08---4 بهمن 1391
زير گنبد کبود

جز من و خدا کسی نبود

روزگار رو به راه بود

هيچ چيز

نه سفيد و نه سياه بود

با وجود اين

مثل اينکه چيزی اشتباه بود

زير گنبد کبود

بازی خدا

نيمه کاره مانده بود...

واژه ای نبود و هيچ کس

شعری از خدا نخوانده بود

تا که او مرا برای بازی خودش

انتخاب کرد

توی گوش من يواش گفت:

تو دعای کوچک منی

بعد هم مرا مستجاب کرد

پرده ها کنار رفت

خود به خود

با شروع بازی خدا

عشق افتتاح شد

سالهاست

اسم بازی من و خدا

زندگی ست

هيچ چيز

مثل بازی قشنگ ما

عجيب نيست

بازی يی که ساده است و سخت

مثل بازی بهار با درخت

با خدا طرف شدن

کار مشکلی ست

زندگی

بازی خدا و يک عروسک گِلی ست.. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مرسی بابت نظرات و مطالب زیبای که برام میزاری سپاسگذارم دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,ساعت 19:54 توسط kiyan| |


Power By: LoxBlog.Com